93 870 03 38 info@jardi.org

Projecte: Vols fer un tomb per Europa?

Durant el segon trimestre, els alumnes de 6è hem tingut l’oportunitat de treballar en un projecte molt especial titulat Vols fer un tomb per Europa?, on hem après sobre la Unió Europea, els seus països, les seves capitals i molts altres aspectes importants que configuren aquesta gran comunitat de nacions.

A través de dinàmiques i jocs molt divertits, hem pogut descobrir i conèixer les característiques de cada país, així com aprendre sobre la situació dels refugiats i els reptes que afronta Europa en aquest àmbit. Aquesta part del projecte ens ha permès reflexionar sobre el paper de la Unió Europea davant les crisis humanitàries i la importància de la solidaritat entre els països membres.

A més, hem tingut l’oportunitat de posar en pràctica les nostres habilitats digitals, utilitzant el CROMA com a eina per crear i editar un vídeo sobre tot el que hem après. Gràcies a aquesta tècnica, hem pogut crear una presentació visualment atractiva que ens ha ajudat a expressar tot el coneixement adquirit durant el projecte.

Com a cloenda, hem convidat a les famílies a participar en un tour molt emocionant on, a través de jocs interactius, van poder descobrir amb nosaltres tots els detalls de la Unió Europea i tot allò que hem après al llarg del trimestre. Ha estat una experiència molt enriquidora, tant per a nosaltres com per les nostres famílies, i estem molt contents de poder compartir aquest viatge europeu amb tots ells!